Wysyłka urządzeń do naprawy

UWAGA! AKTUALNY CZAS OCZEKIWANIA NA REALIZACJĘ OKOŁO 3 TYGODNIE OD MOMENTU DOSTARCZENIA PRZESYŁKI PRZEZ KURIERA!

Wysyłając urządzenie do naprawy proszę je bezpiecznie zapakować. Do urządzenia proszę nie dołączać niepotrzebnych akcesoriów (pady, zasilacze, myszki itp.). Do urządzenia proszę dołączyć kartkę zawierającą następujące dane:

  • Imię i Nazwisko
  • Adres zwrotny lub numer paczkomatu
  • Numer telefonu
  • Adres e-mail
  • Krótka informacja dotycząca zlecenia (typu: montaż RGH, naprawa napędu, komputer po zalaniu itp.)
  • Informacja o wybranej formie płatności (przelew PO wykonanej usłudze lub wysyłka za pobraniem)
  • Informacja o wybranym dokumencie sprzedaży (paragon lub faktura VAT na firmę)

Urządzenia naprawiane są w kolejności dotarcia do serwisu – usługi pilne poza kolejką +100zł!

Przesyłki można wysłać na kilka sposobów:

  • Na adres: LS-SERVICE Jadwiga Bąk ul. T. Rejtana 3 lok. 1, 37-310 Nowa Sarzyna
  • Paczkomat InPost NSZ01N ul. Leśna 1
  • Punkt Orlen Paczka 952719 ul. Rejtana 3 Nowa Sarzyna

Numer telefonu: 668 274 931
E-mail: kontakt@ls-service.pl
Konto do wpłat: mBank 68 1140 2004 0000 3702 8440 2117

Oceń nas w Google!